14 Nisan 2012 Cumartesi

Türkiye'nin Lisanslı İlk Uluslararası Forex Şirketi XTB!




Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), 05.04.2012 tarihli ve 2012/14 sayılı haftalık bülteninde XTB'nin Kaldıraçlı Alım Satım İşlemleri Faaliyet Yetki Belgesi lisansını onayladığını duyurdu.
Geçtiğimiz yılın Eylül ayından bu yana Türkiye'de yetkilendirilmiş 7 aracı kurumdan biri olarak hizmet veren X Trade Brokers; aldığı Kaldıraçlı Alım Satım İşlemleri Faaliyet Yetki Belgesi ile "Türkiye'nin İlk Lisanslı Uluslararası Forex Şirketi" oldu. Bu lisans ile XTB Türk yatırımcılarına dünya piyasalarında işlem gören hisse senedi, para birimi, emtia, endeksler ve opsiyonlarda kaldıraçlı işlem yapma fırsatı sunuyor.
Dünyanın 15 farklı ülkesinde hizmet veren ve bulunduğu ülkelerin yetkili kuruluşları tarafından denetlenen XTB; Forex, emtialar, hisse senedi CFD'ler ve opsiyonlarla 1000'in üzerinde farklı enstrümanı yatırımcılarına sunarken; Avrupa'dan prestijli ödüller alan kullanıcı dostlu platformlarıyla, hızlı ve güvenli yatırım imkanı sağlıyor.
XTB, almış olduğu bu lisansın yanında; Alım Satım Aracılık Faaliyet Belgesi, Alım Satım Aracılık Yetki Belgesi, Kredili Alım Satım - Açığa Satış ve Ödünç Alma ve Verme İşlemleri İzin Belgesi, Türev Araçların Alım Satımına Aracılık Yetki Belgesi, Yurtdışı Piyasalarda Türev Araçların Alım Satımına Aracılık Yetki Belgesi ve Yurtdışı Piyasalarda Hisse Senedi Alım Satımına Aracılık Yetki Belgesi'ne sahip bulunuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder