25 Ağustos 2012 Cumartesi

Şafak Pavey Hanımın Mailime Cevabi


Şafak Pavey hanımı millet vekili maaşları konusunda açıklaması için çok sert bir şekilde eleştiren ve istifa etmesini öneren bir mail yollamıştım bir iki saat içinde cevap geldi yorum sizin.


Sayın Uyanık,

Acıklamamı yapmıştım. Ama sanırım size ulaşmamış. Ayrıca yazma biçiminizden anladığım kadarı ile ne anlatılırsa  anlatılsın , söyledikleriniz karşınızdakinin anlamak istedikleri ile sınırlıdır.

Ben son derece şeffafım. Hiç bir arka ajandam yoktur. Bir cok ülkesi için kaygılı insan gibi, kendi çapında iyi imkanları bırakıp ülkesinin gidişatından endişelenerek tecrübelerinin bir işe yarayacagı duygusu ile gelen biriyim. Bana sorulan bir soru üstüne, gençlerin iyi imkanlar zannederek milletvekili olma arzularının gerçeğe uygun olmadığını ifade etmeye çalıştım. Özveri ve fedakarlık gerektirdiğini..Çünkü bizim ülkemizde milletvekili sadece kanun yapıcı olarak kabul edilmiyor. Her gün karşınıza asla hayır diyemeyeceğiniz perişanlıkta insanlar çıkıyor. Hastası ile gelen, işsiz ama çok cocuklu vesaire.. Dolayısı ile kişisel maaşınız kamusal bir harcamaya dönüyor. Bunu vicdanen yapmak zorundasınız. Ne yazık ki sosyal devlet değiliz ve ne yazık ki ben bu perişanlığa soguk bakabilecek bir yapıda değilim.

Ayrıca sorunlara büyük ölçekli çözümler bulmanız için ya iktidar olmalısınız, ya da iktidar tavsiyelerinizi dikkate almalı. Ben kendi uzmanlık alanımda bugüne kadar bana hiç başvurulduğunu görmedim.

Ayrıca AKP nin ezici oy gücünü bildiğiniz halde, bizden emekli maaşının düzenlenmesini talep etmeniz de gercek duruma uymuyor. Çünkü iktidar partisi bizden gelen hiç bir yasa teklifini üstünde uzlaşmıyor.


Saygılarımla

Şafak

0 yorum:

Yorum Gönder